Метою викладання навчальної дисципліни «Основи управління виробництвом та менеджмент» є надання здобувачам освіти, як майбутнім керівникам середньої ланки управління, базових знань в галузі основ підприємництва і управлінської діяльності для координування взаємозв’язків між ремонтними та іншими службами підприємства.

Основними завданнями дисципліни є вивчення здобувачами освіти: основних аспектів підприємництва й управлінської діяльності, які необхідно знати керівнику середньої ланки і враховувати в своїй практичній діяльності; способів і методів діяльності керівників середньої ланки при рішенні конкретних проблем; різноманітних маркетингових інструментів з використанням їх в управлінській діяльності.


Метою викладання навчальної дисципліни «Гідравліка, гідро- та пневмоприводи» є формулювання розуміння фізичних процесів, що протікають у гідравлічних та пневматичних системах.

Завданнями вивчення дисципліни «Гідравліка, гідро- та пневмоприводи» є вивчення теоретичних основ, елементної бази, та конструкцій елементів гідравлічної та пневматичної систем.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен

знати:

• основні закони гідромеханіки;

• фізичні принципи роботи гідроагрегатів та систем;

• конструкцію та принципи дії гідро- та пневмоагрегатів;

вміти:

• проводити конструкційні розрахунки гідросистем та гідравлічних пристроїв;

• аналізувати та моделювати роботу гідравлічних систем та пристроїв;

• обчислювати статичні і динамічні характеристики гідравлічних систем;

мати уявлення:

• про експлуатаційні вимоги щодо використання гідросистем та гідроагрегатів;

• про оцінку ефективності гідроприводів та гідромашин;

• про методи випробувань та експериментального визначення параметрів гідросистем.

Міждисциплінарні зв’язки: вивчення курсу «Гiдравлiка гiдро- та пневмопривод» базується на загальних знаннях з таких дисциплін: «Фізика», «Електроніка» та «Електротехніка».



  Мета та завдання навчальної дисципліни

Метою викладання навчальної дисципліни є: навчання студентів основам робототехніки, програмування. Розвиток творчих здібностей в процесі конструювання та проектування..

Курс направлений на підготовку фахівців, що володіють сучасними методами і засобами розробки алгоритмів та програм, що знають сучасну технологію програмування і уміючи застосовувати її при рішенні складних прикладних задач.

Предмет вивчення: принципи і методи розробки, конструювання та програмування керованих електронних пристроїв на базі мікроконтролера Arduino.


Мета навчальної дисципліни – формування комплексу знань про технологію переробки і збагачення корисних копалин. В процесі вивчення даної дисципліни здобувач освіти освоює: володіння методами раціонального і комплексного застосування георесурсного потенціалу надр; володіння основними принципами технології добичі та переробки твердих корисних копалин.

Завдання навчальної дисципліни:

-         формування знань  основ збагачення корисних копалин; процесів , апаратів та технології переробки корисних копалин; технічно і екологічно безпечних способів проведення робіт по переробці корисних копалин;

-         формування вмінь складати плани реалізації технологічного регламенту при переробці корисних копалин;

-         формування навичок розробки технологічних схем переробки корисних копалин, розрахунку показників технологічних процесів переробки корисних копалин.

 

В результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач освіти повинен знати:

- фізичні властивості гірничих порід, фізичну сутність і параметри процесів гірничого виробництва при збагаченні корисних копалин;

- фізико-хімічні основи збагачення твердих корисних копалин;

- процеси, апарати і технології збагачення і переробки корисних копалин;

- основні принципи функціонування схем автоматизації технологічних процесів збагачення;

- основні напрями комплексного використання мінеральної сировини;

- правила технічно і екологічно безпечних способів ведення робіт по переробці корисних копалин;

- методи пошуку і відбору технічної літератури в області переробки твердих корисних копалин;

- нормативну документацію на проектування збагачувальних фабрик;

- методи розрахунку техніко-економічних показників технологічних процесів переробки корисних копалин.

вміти:

- обґрунтовувати якісні і кількісні характеристики техніки що використовується;

- складати плани реалізації технічного регламенту при переробці корисних копалин;

- виконувати розрахунки параметрів технологічних процесів переробки корисних копалин;

- вивчати науково-технічну інформацію, вітчизняний і зарубіжний досвід в області переробки твердих корисних копалин.

 

         Для закріплення теоретичних знань і розвитку умінь здобувачів освіти застосовувати отриманні знання на практиці передбачаються лабораторні та практичні роботи.

         Для поліпшення засвоєння програмного матеріалу необхідно використовувати наочні посібники, аудіовізуальні засоби, обчислювальну  і мікропроцесорну техніку. В кінці вивчення предмету передбачається проведення розрахункової роботи та обов’язкової контрольної роботи.